Je staat in voor het onthaal van medewerkers, patiënten en bezoekers en je verschaft hen relevante informatie. Je beantwoordt de inkomende telefoongesprekken en je zorgt voor een efficiënte verspreiding van boodschappen en informatie zoals vb. de ziektemeldingen van medewerkers, ... Daarnaast neem je een aantal administratief ondersteunende taken op (vb. opmaak van telefoonrekeningen, toewijzing van mobiele equipe medewerkers aan afdelingen, ...) en hou je afspraken/reservaties bij (vb. voor de kapster).
Bij incidenten (vb. brand, inbraak, ...) voer je taken uit conform de procedure zoals beschreven in het intern noodplan.
Bijkomende info:
Tijdens de week start een vroegdienst om 06u00 en eindigt om 14u00; een laatdienst start om 14u en eindigt om 22u00.
In het weekend is een vroegdienst van 08u00 tot 12u00 en een laatdienst van 12u00 tot 20u00.
Er wordt 1,5 à 2 weekends gewerkt om de 6 weken.